Friday, December 21, 2012

21.12.2012: Kalendar Maya dan Bumi Hancur!

 
Selamatkan diri anda! Dunia sudah akhir zaman!! Tolong!!

Erk.. apa ini? Sesungguhnya hari ini 21.12.2012 tiada apa-apa pun yang berlaku? Itu la kalian, jangan duk percaya sangat dengan dakyah barat tu. Kononnya calendar MAYA mencatatkan hari ini hari terakhir bumi. Malahan di besar-besarkan lagi dalam cerita ini. Pernah tengok tak?

  
Dasyatnya bumi seperti yang digambarkan.

Amende semua ini?? MasyaAllah. Kita tak percaya dekat tuhan ke? Astarfirullah. Jangan percaya benda-benda syirik macam ini. Kawan-kawan yang membaca post ini jom lah kita beriman dan percaya kepada Allah sampai nafas kita yang terakhir. Bawa-bawalah berucap kalimah Lailahaillallah Muhammadurasullullah. Beriman lah kepada satu kitab yang teragung je yakni:

Al-Quran kitab paling lengkap, bukan kitab Maya.

5 comments:

Zul Fikri said...

jangan la percaya dengan ramalan yang cuba nak sesatkan kita dari jalan yang betul..

farrah hanim said...

such a stupid rumours...
cetek betul akal diorg, setakat sebab tarikh tu cantik, diorg reka2 cerita kiamat time tu...

aini shahroni said...

huh!
manusia, amik barat sebagai panduan inilah jadinya..
bukankah al-quran itu pertunjuk sekalian makhluk..
^___^

from ::Arkitek Hati::

Derok said...

saintis barat "kene kencing" dengan orang maya...haha

kitatauke said...

biasa la...konon diorg maju...nak suruh org ikut sama terjun lombong macam diorg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...