Wednesday, June 18, 2014

TEKNOLOGI: Basikal Yang Mempunyai Kelajuan Jet

Lepas ini anda tak perlu lenguh dan bersusah payah lagi jika nak ke tempat kerja ke, kedai runcit ke, surau untuk sembahyang terawih ke, sebab sekumpulan jurutera telah mencipta sebuah basikal yang digabungkan dengan ekzos BESAR seolah-olah seperti JET. Cuma kelajuannya mungkin 45KM/H sahajalah. He.He.He. Tapi kira dah laju tu kan! Saksikan gambar dan video dibawah ini!






1 comment:

APAN said...

gaya dorang ni mmg suka buat mende2 xtreme...
x marah lak orang kalau guna atas jalan kalau dah berapi mcm tu. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...