Sunday, March 15, 2015

CARA: Buat Duit Banyak Dalam Masa Yang Singkat

Saya memang teramat memerlukan sejumlah WANG yang sangat besar dalam masa yang singkat!!


Ya, benar, pernahkah anda merasakan perkara yang sama? Jika nak tahu, itulah perasaan saya sekarang ini. He..he..he.. Ehem2. Saya mengerti duit bukan mudah dicari jika malas berusaha. Oleh itu, saya nak minta budi baik tuan dan puan untuk memberikan idea kepada saya bagaimana untuk mencapat impian saya ini. Untuk makluman, saya perlukan duit kerana nak kahwin! * Malu-malu. 

Antara usaha yang sedang saya lakukan ialah, menimbangkan cadangan untuk menjual rumah yang baru je siap. Beli haritu murah, sekarang dah naik harga. Tapi kalau jual mahal sangat tak ada buyer pula dah. Hutang credit card masih belum berkurangan juga. Usaha lain ialah mencari bisnes atau pendapatan melalui internet tanpa memerlukan modal satu SEN sekalipun! Sekarang dah ada, cuma perlukan anda semua tolong click kat iklan nuffnang tu dan join saya di link bawah ini.


Satu klik dari sesiapa jua anda dibayar RM0.20. Jadi jika 10 orang klik je dah RM2.00. Itu baru satu link anda share. Kalau 10 link? Dah RM20.00 bukan? Jadi apa kata anda register melalui link di atas dan tinggalkan comment di bawah. Saya akan tolong click iklan anda dan anda tolong saya pula. Kui3. Sama-samalah kita saling membantu ya. Akhir kata, ada cadangan lain?

p/s: Selain itu sama-samalah kita berdoa kepada Allah setiap hari lepas solat ye dok.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...